miercuri, 31 august 2011

RISIPA MORMANTULUI




SUNT COPILUL TOAMNEI...
SUNT RISIPITA IN MINE...
IESI SI ZBOARA!
PUNCT INFERIOR DIN CERC
MA ROTESC SI TE AJUNG
SUNT LANGA TINE
CALC USOR
SPUMA DE VIATA
O SORB...
TOAMNA...

Cand ma gandesc la risipa mea, ma gandesc la o moarte cu miros de tamaie...miros de frunze palite de viata trecatoare, ma gandesc la maini rasfrante pe trup...imbracate in senzatii dantelate sedentare...inelar bogat.
Toamna, iubire tarzie, calda si amagitoare...
Toamna fara complex, splendida ca o femeie percutanta...moarte a inocentei...moarte a toridului...varsta uitata....
Toamna...mormant netulburat si bogat...primitor in adancimi, afanat, rasfatat.
Toamna...nebunie in iures...nebunie in culoare...ca un ultim vis ...meditatie a unui eu dezirabil.

Toamna cu ochii tai...ma faci copil...
Toamna, cu mana ta...ma faci...sicriu....
Toamna, cu tine eu..devin...una si aceeasi
Zburdalnica inocenta,
Iubita dementa,
Toamna...suflet olfactiv
Eu te inchid si  eu te mint
Te presar si-apoi te- omit...


Ai uitat cand ne plangeam la soare?...Ai uitat de propria-ti culoare?Toamna mea amagitoare...:(
Sunt copilul tau pierdut in frunze
Sunt o umbra care fuge...
Da-mi mormantul cald de ieri
Fa-ma sa te chem boem!



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)