sâmbătă, 23 martie 2013

ROMANIA MEA E CA UN PRUNC AVORTAT

ROMANIA MEA E CA UN PRUNC AVORTAT

Instigare la ura diabolica
impotriva tuturor orbilor!

Sa pice sistemul inselator
in care starvuri aruncate
ni se servesc pe mese...
Intre nepasare si strigat de copil,
politicianul mananca cu nesat
cornul si laptele scolarilor....
Spune ca e risipa banului public
Animale maltratate...decimate
Ard in fiecare zi in inimile de copii
Oamenii mari...bogati...din masinile cat sufrageriile de bloc din Militari. ...
RANJESC.
Atat ni se ofera: ranjet si aroganta grosiera...si....hoituri!
Calcand pe strazile MELE ei pretind ca sunt ale LOR!...
Mortii....bolnavii de cancer....cei cu hepatita C....toti sunt vinovati ca au respirat cu plamanii in Romania.
Tratament de nastere prematura intr-un uter murdar de femeie usoara este tarana noastra!
Ma uit la Romania mea....ea e ca un fat avortat....cu trasaturi frumoase...inerte congelari de frumusete istorica.
Zace in mine o durere fara acoperamant.
Cand calc ziua pe pamantul scuipat de voi toti inconstientii parca ma sinucid!
M-as sinucide prima din sirul inconstientilor ca sa termin chinul zilnic al celor care nu au paine sa manance....ca sa termin chinul saracilor copii care impart o felie de paine cu margarina pe o singura zi.
Romania mea....e ca un copil avortat...cu trasaturi frumoase....cu....mainile impreunate pe cordonul ombilical al societatii de consum.
Batranii maltratati de pensia scarboasa isi musca demnitatea mancand laturile de porci ale celor care strivesc soselele si....spatiile cu cavalcada si nesimtirea bogatiei lor!

Romania mea....e un prunc avortat...cu trasaturi frumoase si...maini impreunate in rugaciune.
ZIUA DE MAINE NU E UTER PENTRU NOI....CEI...RAMASI IN VIATA...RESPIRAND PUTREFACTIE.
E DOAR...CHIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)