sâmbătă, 23 martie 2013

CHIRIE IN PARADIS

Platesc chirie in Paradis.

Ma costa cat o melodie...de Mussorgsky....
Alimentata...cu inima franta.
Usor...intre stihia naturii mele si asteptarea mea de la viata...se nasc lacrimi ca de portelan...
Dulce....cumva...citadin...melancolic de citadin...mirosul de lavanda imi strapunge pielea.
Cand sunt singura....platesc chirie in Paradis...
Apasa pericardul pe treptele muzicale 
Se desfac degetele pe notele grave de pian...
Cand sunt singura...platesc chirie in Paradis.
Traume ale vantului sugrumat de ploaie traiesc toti indragostitii de mine.
Paradisul nu e liber....nu e ieftin!!! eu...platesc chirie pentru el!
Caut in josul pantofului meu sa gasesc chei...brutale intrari in destin.
Ah!...as sparge toata marea asta moarta din jurul meu!
As curenta la intensitate maxima durerile de cap de fiecare zi.
As lua fiecare inima strapunsa si as plati Paradisul cu ea.
Pe Autostrada Disparitiei noastre circula in sens invers vremea maturizarii...
In Paradisul inchiriat pe 10 luni nu gasesti decat celula si neuron....fierbere adiacenta si calculata.
In Paradis....platesc chiria cu inima mea.
Mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)