sâmbătă, 23 martie 2013

ACCIDENT FERICIRE: EU

Ploua iar!:-)
Binecuvantate seri in care simt ca ma rup de realitate si incep sa patrund in fiinta mea.
Fara sa imi pese sau sa ma cutremur ajung sa zambesc cand ma intorc acasa si imi schimb hainele ude de fericire.
Prin fragezimea zilei trecute se cern ecouri de dorinta si viata...dorinta de inceput sagalnic. As vrea sa traiesc starea de indragostita! Sa imi pun caldura inimii pe palmele vietii si sa lansez in premiera la Teatrul de Iubire...piesa : "CATIFELARE DE TRUP SEMIARCUIT IN NEANT"
In toate celelalte zile as avea doar dansul prin preferinte ...prin nostalgie miraculoasa si prin imbratisare.
Libertatea fluida ca un sange nobil..rabdator...cu tandre concentrari prin venele mele...sa fie pentru viata mea ca aerul din centrul furtunii.
Se intampla si accidente numite Fericire.
Eu insami am fost azi...un accident numit asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)