marți, 12 februarie 2013

23.04 P. M

Fara sa mai am in urechi muzica...imi incetez activitatea din inima mea bulversata. 
Patul meu complet mototolit pare un inspaimantator cadavru cu brate deschise catre mine...
Mirosul de starv din sufletul tau ma cheama acolo unde esti acum.
In cimitirul fals...langa asa zisele iubiri- pereche.
Duritatea din mine ma inchide in cearceaful galben si timpul acesta la ora 23.04 pare un timp tamp...schiop...pus pe mintea cea mai austera din toate timpurile.
Incerc sa imi miros trupul. nu imi place prezenta formei mele in perna grea.
Trebuie sa inchid ochii chiar daca asta inseamna ...pierderea constiintei.
Incerc sa respir prin perna...prin pijamaua desfacuta...prin sufletul greu.
Parca maine...daca ma trezesc...simt ca...nu mai am speranta.
Si totusi....carnea imi e calda...o inima anatomica duhneste in jurul toracelui o boala veche....
Ma simt amagita.
Si....tac.
e...23.08. P.m.



................./.......................


VARIANTA SORIN DESPOT:e poezie pe undeva pe aici, fără îndoială. uite cum am citit eu:

fără urechi sub aceste căști 
îmi aterizez inima bulversată 
patul complet mototolit pare 
un înspăimântător cadavru 
cu brațele întinse spre mine
mirosul de stârv din suflet 
mă cheamă unde-mi ești

în cimitirul fals
așa numitele iubiri-
pereche

cruzimea delicată mi-o împachetez 
în cearșaful galben și timpul acesta 
la ora 23.04 vine un timp tâmp șchiop
așezat ca praful pe bibliotecă 
pe cea mai austeră minte 
din toate timpurile

amușin cu nesaț trupul acesta 
fruntea de funde în perna greoaie
închid ochii chiar dacă asta înseamnă 
desprinderea imediată de sinele moale

respir prin pernă prin 
pijamaua desfăcută
fără speranță

carnea mi-e caldă
o inimă anatomică 
în fața toracelui 

duhnește 
o boală 
veche

tac nu 
înseamnă nimic
23.08 
p.m.


MULTUMESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)