joi, 28 februarie 2013

Femei....

Femei...
Ce nu te taie in bucati...sigur te cioparteste in alte molecule desfacute.
Ma uit la pleiada de femei frumoase din fata mea....silfide...angoasante.
Nimicul din gura lor plamadeste o reactie tributara non-intelepciunii...
Stau la masa mea extrem de pacatoasa...am cafeaua in colt...ma rastesc la mintea mea...
Ma preocupa oare plamadeala aceasta numita Femeie???
Nu....Femeia plastica...non-plastica exista doar intr-un dictionar de duzina pentru cele care navigheaza pe 7 mari tulburi.
Vegetative, femeile frumoase isi aseaza stapanirea non-mintii lor pe rochiile decoltate. Din spatele sprancenelor mele julite se nasc intrebari prostesti.
Eu...sunt frumoasa?...sau stupida?...sau....ambele variante sulfuroase?...
Viata lenta dintre femei e...extrem de linistita cand...nu te preocupa decat o margine de pat.
Jocul de sah este doar pentru cunoscatoare.
Juramantul de castitate mentala...ramane inchis in continuare ca un mit progresist....
Frumoasele de azi sunt imaginative si non-puerile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)