vineri, 1 februarie 2013

Incep dimineata...cu golul in stomac....cand e atata plinatate prin colturile trupului meu....
Ma rasfat cu gandul la tine....
Imi arunc hainele pe oglinda...
nu suport sa ma vad acum....ochii imi sunt magnetizati de micul punct sprijinit in ochii tai...
Talpa se lipeste de parchetul de langa pat....degetele se alinta in dulcea lor cautare...iti cauta drumul pe care vei calca astazi....
Cearceaful se pliaza pe firul dintre tine si mine.
Dezmatul cald din asteptarea ta e fantastic!!!!
Prind curajul de a topai...prin camera goala...tiptil imi ajunge pe piele bucuria...
Parul negru...desprins din visul de aseara imi mangaie buzele cand dansez....goala de complex ....plina de viata....arzand in Kundalini....:-)
Hainele cad de pe oglinda topita....
Ma cuprinde nedumerirea cand ii zaresc chipul iubitei tale....sunt...eu...si eu...sunt...tot eu....si...tot...eu...si...dinoglinda mare din perete revin cu mii de chipuri...unul dupa altul ca intr-un domino senzual....
Bratele imi sunt intinse.. Brate...ca aripi desfacute...albe...de porumbel batut de vantul primavaratic...
Ma simt exact ca o biserica unde tu vii si te inchini mereu....in genunchi cand imi iubesti fiinta.
Ma adori cand oglinda inceteaza sa arate framantarea timpului din noi...
Nu mai suntem...zile...sau ani....suntem doar secunde de fierbinte adaptare la realitatea noastra...
Privesc cu coada ochiului la mine...ma simt frumoasa....adorata...chiar daca sunt singura in camera...
E dimineata...si...cafeaua fierbe in ibricul incandescent...miroase a robustete....
Goala...trec prin pasajele mintii tale...
Stiu ca ai plecat in urma mea...esti inca in biserica...imi saruti talpile intinse pe parchet...
Ziua casca in interiorul tau nelinistea asteptarii...e zgomot in realitatea ta...pe cand la mine e...tacere...
Linia trupului meu devine crucifix pe linia inimii tale...
Adoratia dintre noi miroase a fruct oprit.
Iubirea dezleaga pacatele din noapte...fara sa ma cunosti...iti picur in sange sfinte taine... Din blazarea colectiva...ne ridicam in fiecare zi...mai...ametitori...
Oglinda inghite aburul iscat din ganduri...
Ma urmezi...pe oriunde...
Parul negru...lasat liber danseaza in ritm de talpi ude...
Imbratisez apa fierbinte....cafeaua cu aroma de biserica....hainele curate...
Ma primenesc pentru noua zi...de adoratie...
Te sarut fara de trup acum....

Azi...sunt toata...SUFLET....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)