vineri, 1 martie 2013

STRANGELOVE

In afara de tine...
nu ma mai cunosc pe mine..

Stam la acea masa....
unde mirosul de cald si umed 
supureaza placerea existentei.
Obisnuiam sa ne aniversam
...rand pe rand obligatiile contractuale.
Tu...cu tigara in colt de inima
Eu....cu....bujorul ofilit 
in....minte.

Timpul trecea ca un zbuciumat
Peste Cafeneaua Actorilor.
In lipsa luminii de acolo
La masa insalubra
Intre dormitoarele sufletelor
Intre tigara si zambet
Acolo...ne aveam..unul pe celalalt.

Cumva...muscam din mine
Imi reduceam forta privirii
Intre cele doua usi...
Apari.
Imi esti...
Imi lipsesti...
Imi prinzi rand pe rand
Existenta
Frica de singuratate
Insalubra sexualitate

Blamand soarta...
ne aruncam in val....
Departe de povestea asta...
stau...Eu
stai....Tu
Si...cam...Nimeni intre noi.

2 comentarii:

  1. Superbă compoziţia!
    Trebuie să recunosc că nu mi-a plăcut finalul.

    Sună e pervizibilitate a întregului Cosmos.

    "Si...cam...Nimeni intre noi.":)

    RăspundețiȘtergere

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)