joi, 7 iulie 2011

EU CU MINE

Ce ciudat...m-am decis sa scriu in acest blog si cu dorinta nu de spovedanie infinita a unor bufeuri interioare ci cu o incredere mai mare in a ma face inteleasa...
Am cautat poezii scrise cand aveam 16 ani, macar de-as regasi o parte din inocenta mintii mele de atunci, ah..ce bine ar fi......
Fie si ca scriu doar pentru mine...asta ma aduna si ma rezuma in mine. Mereu m-am temut de cuvinte pentru ca impactul emotional al lor e foarte puternic.
Nu stiu cate din femeile de azi si-au simtit mintea goala...complet goala...:)
Amintirile unei femei, asa am decis sa se numeasca explozia asta de...,,penibil" a mea.., cand nu stii pe ce drum s-o apuci, cand nu sti sau nu mai sti cum te numesti si cine esti gandeste-te ca cel mai bine e sa scrii...
Jesus! ! ! ...habar nu am ce si cum voi scrie dar promit sa nu fiu plictisitoare.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)