joi, 7 iulie 2011

FILOZOFII EFEMERE

Am invatat ca vorbele sunt vant si ninsoare, am realizat ca juramantul e o boare, am vazut ca viata nu exista decat daca esti un duplicat meschin de-al tau si te pacalesti pe tine cu vorbe de iubire.
ASTA E IUBIREA:-un colt de amintire CARPIT SI ..MORT..unde cateodata mai pui un vis, o iluzie si incerci sa maschezi totul dar..tot carpit ramane.
Triste vorbe pentru nestiutori ...cihne are indrazneala sa coasa amintiri rupte in fasii?..nici macar eu nu am indrazneala sa ma cos in amintirea ta, ciudat, nu?
ASTA E PEDEAPSA PENTRU CEI LASI!- CA EI NU MAI RAMAN IN AMINTIREA NIMANUI SI VIATA LOR DEVINE RANA VIE, NEPREFACUTA...DAR MACAR SIMT CEVA...O PLACERE CA NU S-AU COMPLICAT CU VIATA CI DOAR AU SUFERIT FARA SA SE INTREBE DACA ACEEA ERA VIATA LOR SAU RANA LOR.

Eu stau..cateodata si ma intreb daca sunt o rana vie sau..o gluma proasta!
Complicate vorbe pentru cunoscatorii de suferinta ,,pe paine" asa ca mine...
LA FINAL DE APOGEU MA INSCRIU SI EU PRINTRE EI: suferinzii de nostalgie care totusi nu afla din prima ca sunt vindecati de mult timp de IUBIRE si si-au inoculat ca prostii ideea vietii:- UN PUZZLE NICIODATA REZOLVAT( ...ca si inima mea!:)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACA SIMTITI SA VA EXPRIMATI, CINE VA OPRESTE?...ASTEPT COMENTARII, RAUTACISME SAU INCURAJARI:)